Известие

Collapse
No announcement yet.

Ергономичност при 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ергономичност при 155

    Отварям нова тема за удобството в 155. Ще го кажа възможно най-меко. Ергономичността в 155 е огромна крачка назад в сравнение с 75. Седалките се движат "символично" във вертикална посока, опитайте се със спусната облегалка да карате в града, т.е. превключването на скоростите е доста неудобно, лостовете за мигачите се включват и изключват доста по-грубо в сравнение с 75, волана не се движи напред-назад;друго което се сещам: 75 е с две запалки, като отворя вратата гледката на прага ме изумява и това безумно мятане на чистачките - защо е нужно? Само шум без никакъв ефект.
    Нали всеки следващ модел трябва да е по-добър?
    И преди някой да е приел лично този пост, ще кажа че 155 ми харесва, купих я март 2001, но има неща за които не искам да си затварям очите. При 156 някой неща са оправени.

  • #2
    Re: Ергономичност при 155

    Първоначално публикувано от aav
    Седалките се движат "символично" във вертикална посока
    напълно достатъчно според мен
    опитайте се със спусната облегалка да карате в града, т.е. превключването на скоростите е доста неудобно,
    на мен пък ми е удобно, ако ти пречи - ми вдигни я
    остовете за мигачите се включват и изключват доста по-грубо в сравнение с 75
    незнам как е на 75цата, но не разбирам кое му е грубото - щрак щрак... а и с течение на времето ще се отпусне...
    волана не се движи напред-назад
    тва е верно да, но не знаех че на 75 може
    друго което се сещам: 75 е с две запалки
    ...тва няма да го коментирам...
    като отворя вратата гледката на прага ме изумява
    кое по точно - надписа ли? какво му чак толкова изумяващото
    и това безумно мятане на чистачките - защо е нужно? Само шум без никакъв ефект
    смени си перата
    ... иначе...
    в сравнение с алфетата ми возията е много по-дървена и салона поскърцва и потропва отвсякъде... но за ергономията нямам забележки
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

    Comment


    • #3
      Човек няма угодия - ИЛИ МУ Е СТУДЕНО ИЛИ МУ Е ТОПЛО

      Пиши на производителите !!!
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        Аз нямам база за сравнение с други модели на Алфа, но единствената ми забележка по ергономията на 155 е свързана с подлакътника на шофьора - когато е спуснат ми е много удобно, но не мога да сменям скоростите, без да се налага да си тътря лакътя по него (особено за трета и пета). Вярно, че има значение настройката на седалката, но понеже тя ми е приоритет пред подлакътника, не съм си правил експерименти. Фактор е и ходът на скоростния лост, разбира се.
        А във връзка с една тема в раздела за 145 бих споделеил, че намирам задните седалки за екстремално яки (тва го установих месеци след покупката, когато седнах отзад да ме повозят в собствената ми кола и се размазах от кеф). Возил съм се и на бившия ми шеф в Алфа 155 с редовните седалки - и там ми се сториха отлични.

        За возията - и тя в голяма степен е въпрос на субективен вкус. Аз лично харесвам стегнато окачване и на мен това на Алфа 155 ми пасва идеално (без да коментирам всепризнатите му обективни плюсове).

        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 13:27.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pooh
            БМВ-3 е с много по-добра позиция на водача.
            е с тва просто не мога да се съглася - всички 3-ки дето съм карал - различни години се - не са по-удобни от алфата
            а за кастофона - на мен ника не ми пречи да е до ск лост - по лесно ми е даже - или като казало кучето - въпрос на вкус
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Точно за ергономията мога да споря с всеки, който отрича това качество на 155. Първата причина, заради която се влюбих в тази кола беше спортният дизайн, а втората- като седнах в тази кола и я подкарах, почувствах, че е като правена специално за мен. Без да съм пристрастен, БМВ 3 и дори 5 не може да се сравнява с Алфа 155 по показателя "удоволствие от шофирането".
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #8
                Ергономия бих казал отлична. Това, че няма 2 запалки не ме интересува и хич 1 да няма все тая- не се пуши в колата/ има пушач има проблем- няма пушач няма проблем - по сталински най- добрият пушач е мъртвият.
                Подлакътника е супер , някои си поръчват от USA za Golf за много USD
                Скоростите се включват добре, това,че волана няма регулировка напред назад е вързано със седалката и с тази регулация е излишно.
                Вярно е, че поскърцват малко пластмасите , ама да не би да не сте се возили на Москвич или Лади или Опели.
                За визия е супер идеална предница и красива.и задника е добър.
                А пък за вървене си е самолет !! за ускорение също.
                Действително радиото можеше да е малко по-високо, но не е болка ръцете ми са дългички.
                А не знам дали някой е забелязал но има страхотна инерция като се пусне с изключена скорост -заради почти идеалната аеродинамичност не се спира от насрещната струя или вятър. Лагерите са също на ниво / правя съпоставка с Голфовете на жената 2 и 3 ка/
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #9
                  Е аз днес имах "удоволствието" да седна на шофьорското място на едно BMW 5-ца ... баси дървото е тва !!! Коленете и на двата ми крака опират в нещо отстрани... Да не говорим че педала на газта е като на автобус "Чавдар". Така че 155 откъм интериор си е много по-добра - имам си място за всички мои body parts. Колкото до поведение на пътя - карал съм доста коли (главно руски и немски) - и досега не съм се радвал на такова послушание както на това на 155 ... Така че за мен това е една наистина добра кола - и като мощност, и като поведение, и като удобство. Естествено, всеки си има мнение - както се казва "Вкус другар няма".
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pooh
                    Касетофона да се слага зад ск. лост също е няква тъпотия и тя не е само при алфа, ами и при други италиянки. 156 за мен е стъпка в правилната посока.
                    за това съм съгласен с колегата......касетофона не е на най-доброто място особено при положение, че се пуши защото понякога пепелта отива в/у ЦД-то, а иначе ергономията на 155 лично за мен не е никак лоша и отпред и отзад въобще удобна кола.
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #11
                      касетофона и пепелника трябваше да са разменени - тъпо е да е най-ниско - не е удобно, седалките ако не са на ку4 са много меки и високи, нямат странични опори, като на ван са, иначе уредите са разположени удобно и прегледно, няма нищо екстравагантно като при 75 , бутоните лесно се стигат и по вратите, и по купето.
                      sigpic
                      === 75 1.8 T '86 ===
                      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                      Comment


                      • #12
                        явно си е до гъз щото на моя седалките са му по мярка
                        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #13
                          ако изкаш можеше да е горе като на голфовете да ти вади очите нощем
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment

                          Working...
                          X